X-reps

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

X-reps

Příspěvekod J_Dogg » 18. říj 2006 16:12

X-reps jsou částečná opakování, která jsou prováděna po selhání v pozitivní fázi pohybu. Nejsou to rest pause, tzn, že potom, co selžete v pozitivní fázi (nebo budete blízko ní), začnete dělat částečná opakování.
Doporučuje se dělat částečná opakování v místě, kde dochází k největší tenzi svalu. Příklad využití x-reps u bench pressu: budete provádět opakování v krátkém rozsahu pohybu např. 10 cm nad hrudníkem a nekončíte v napnutých pažích.
Někteří lidé si chválí techniku x-reps, protože jim pomohla nabrat svalovou hmotu a doznali zlepšených výsledků v síle.

celý článek na http://www.x-rep.com/index.htm

Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů