Trening-2x do tyzdna fullbody

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

balu19
Příspěvky: 4
Registrován: 11. říj 2010 20:49

Trening-2x do tyzdna fullbody

Příspěvekod balu19 » 11. říj 2010 20:52

Caute

Moj povodny plan bol cez leto v posilovni nabrat silu (HST-trening som cvicil v minulosti a bol som s nim aj s vysledkami spokojny tak som ho opat skusil)
a po tomto cykle posilovnu vynechat (aktivny sportovec).Chcel som sa venovat doplnkovemu sportu ale nevyslo to tak som sa rozhodol ze zaradim 2x do tyzdna posilku. S pomocou jedneho znameho sme zostavili treningovy plan avsak potom som zistil ze je to objemovy trening tzn. ze by som musel aj vela papkat(nechcem ist moc hore na vahe..ked tak cisto svaly ale nie tuk)
takze som si trening upravil znizil serie a tym asi sam seba oklamal ze sak cvicim a som spokojny.

Chcel by som teda pocut nejake navrhy,kritiku ako moj trening upravit,vylepsit,zmenit.
Este chcem pridat ze ako doplnok mam moznost brat kreatin a rozmyslam nad nejakym proteinom.

Este moj spominany trening :


Trening 1. 60-65%

Drepy 3-4x8
Bench 3x8
Bench-dec 3x8
Hrazda 3-4x8
Pritahy JC 3-4x8
Biceps 3-4x8
Triceps 3-4x8
Brucho


Trening 2. 70%
MT 3-4x6
Vypady s JC 3-4x6
Tlaky JC(bench) 3-4x6
Pritahy VC 3-4x6
Tlaky JC(ramena) 3-4x6
Biceps 3-4x6
Trapezy 3-4x6
Brucho

balu19
Příspěvky: 4
Registrován: 11. říj 2010 20:49

Příspěvekod balu19 » 12. říj 2010 22:37

nikto nic?

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 13. říj 2010 9:08

Jaký sport děláš aktivně? Kolikrát týdně? Ten tréninkový rozpis nevypadá špatně.

balu19
Příspěvky: 4
Registrován: 11. říj 2010 20:49

Příspěvekod balu19 » 13. říj 2010 17:12

Hravam hokejbal = 2x do tyzdna trenign 1x niekedy 2x za vikend zapas.....

trening nevyzera spatne hej...len chcem viac nazorov nanho..aa aj co sa tyka intenzity...aaa poctu serii

Uživatelský avatar
Kost_roun II.
Příspěvky: 448
Registrován: 6. bře 2009 13:41
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kost_roun II. » 30. říj 2010 16:35

Já teď jedu v mezisezoně taky dvakrát týdně trénink a docela mi to sedí,síla a hmota drží,dobře regeneruju a nemusím mít takovou stravovací honičku jako,když jedem 3 - 4 x týdně před závodama.

1.
Bench – 5 x 5
Dřepy lehce – 3 x 8
Pozved – 5 x 5
Military – 5 x 8
Tric.kladka /bic shyb – 3 x 6
+ mezilopatky,rotátory,břicho
2.
Dřep – 5 x 5
Bench hl.dolů – 5 x 8
Přítahy v předkl. – 5 x 8
Krčení ramen s v.č. – 3 x 6
Franc. Tlak /střídavý zdvih – 3 x 6
+ mezilopatky,rotátory,břicho
Nejhorší je svádět svoje neúspěchy na genetiku,být hubený,neznamená ji nemít.
Za rok může být totiž všechno jinak...

balu19
Příspěvky: 4
Registrován: 11. říj 2010 20:49

Příspěvekod balu19 » 8. lis 2010 17:08

No ja teraz trosku obmenim cviky...idem mesiac to iste tak uz ma to trosku prestalo bavit resp. telo to prestalo bavit :) tak trosku to poobmienam

Inak by som chcel zapracovat na medzilopatkovych svaloch a kridlach...ma niekto nejaky navrh?

Uživatelský avatar
Kost_roun II.
Příspěvky: 448
Registrován: 6. bře 2009 13:41
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kost_roun II. » 8. lis 2010 18:02

pořádný váhy na mrtvej tah,přítahy v předklonu,shyby a na mezilopatky třeba přítahy s jednoručkou,klidně jen v natažené ruce a pohyb se vede jen ramenem.
Nejhorší je svádět svoje neúspěchy na genetiku,být hubený,neznamená ji nemít.

Za rok může být totiž všechno jinak...


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů