Zoznam tréningov pre bojové športy

vybudujte si takovou sílu, jaké je člověk schopen

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 2. dub 2011 13:26

Každý tréning má cenu, keď je rozumne postavený. Ak chceš chodiť 1x do týždňa, tak potom precvič celé telo v jednom tréningu, základné viackĺbové cviky.

Drepy 5x5x80% (každý nepárny týždeň 5x5x60%)
Tlak na lavici 5x5x80%
Zhyby na hrazde 5x5xBW+kg
Mŕtvy ťah 5x5x60% (každý nepárny týždeň 5x5x80%)
+ doplnky podľa pocitu...

Kliky, zhyby na hrazde a iné cviky, ktoré vieš odcvičiť v domácich podmienkach si nechaj na doma. Ak je tvoja priorita fight, tak je určite rozumnejšie investovať podstatne viac času do technických tréningov bojového športu. Silový tréning je len jedna z mnoha častí prípravy športovca. Okrem toho väčšina trénerov zaraďuje do technických tréningov aj cviky na zvýšenie sily a výkonnosti, tak si s tým netreba lámať hlavu.
Musíš brať ale do úvahy, že určite nezosilnieš a nenaberieš objem tak, ako keby si cvičil silové/objemové tréningy vo väčšom objeme! Záleží na prioritách...
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 2. dub 2011 15:05

Jasny, zkusim to nejakou chvili a uvidime co to udela, snad nepujde sila dolu a nejaka svalova hmota zustane :). Hlavne bych se chtel zlepsit ve cvicich s vlastni vahou - shyby, kliky a vytrvalost. Objem k preziti nepotrebuju :)

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 11. bře 2012 16:02

Nemohl byste někdo zprovoznit ty odkzy na tréninky od Triana? Nefungují... Díky. :)
"4"
Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 12. bře 2012 8:08

Už to tam je. :)

Uživatelský avatar
negi
Příspěvky: 3
Registrován: 4. kvě 2012 9:21

Příspěvekod negi » 20. zář 2014 1:04

Zostavil som si tréning aj podľa vlastných skúseností a rád by som bol keby mi ho niekto kto sa vyzná práve do takýchto tréningou ohodnotí :P .

Pondelok

Silové premiestnenie 5 x 3
High pulls 3 x 5
Výskoky na bedňu 10 x 3
Hod medicinbalom spoza hlavy,
za seba a spomedzi nôh 30 x (na striedačku)
Šplh na lano 5 x
Farmárska chôdza 5 x 1 min. chôdza/1 min. pauza

Streda

Trh 5 x 3
Overhead squat 3 x 5
Šprint so zmenou smeru, krátka trať 10 x (prestáva = chôdzou vrátenie na štart)
Hod medicinbalom o zem s výskokom 10 x 3
Kliky s tlesknutím 10 x 3
Švihadlo 10 kôl (20 s on, 10 s off)

Piatok

Silové premiestnenie 5 x 3
High pulls 3 x 5
Výskoky na bedňu 10 x 3
Kettlebell swing 3 x 20
Šplh na lano 5 x
Farmárska chôdza 5 x 1 min. chôdza/1 min. pauza

Prestávky budú pomerne krátke (okrem silových premiestnení, trhov, high pulls a overhead squatov).
Rozmýšľal som či nezaradiť ešte 1 full body deň zložený len s klasických SQ, BP a DL.
Tréningy by boli väčšinou ráno, podvečer zápasenie (to takmer každý deň).


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti