uplný začátečník

pro ty, kteří nechtějí plýtvat kaloriemi a nechce se jim do posilovny

Moderátoři: pascal, keba

Sp33d1k
Příspěvky: 7
Registrován: 11. črc 2008 10:02

uplný začátečník

Příspěvekod Sp33d1k » 11. črc 2008 10:14

Dobrý den,

Chtěl bych posilovat ale jen dome a potřeboval bych nějaký tréninkový plán .

Chci zesílit a vytvarovat celé tělo, je mi 15 .a vážím 44kg a měřím157

potřeboval bych plán ktérý by mi pomohl abych aji trošku posílil růst kostí
a zrychlil .. nemám moc nástroju jen nějaké čínky bych sehnal.. moc nerozumím výrazům ale již je studuju .. v nedávno jsem svičil ale bez plánu a jen sem tam .. pár kliků to bylo vše ale chtěl bych to změnit a budu rád když mi stím někdo pomuže

předem dík

Uživatelský avatar
milosek
Příspěvky: 624
Registrován: 2. bře 2008 20:26
Bydliště: HK

Příspěvekod milosek » 11. črc 2008 11:37


Uživatelský avatar
BENNY
Supporter
Příspěvky: 2153
Registrován: 10. bře 2008 20:15
Bydliště: Uničov

Re: uplný začátečník

Příspěvekod BENNY » 11. črc 2008 11:39

Sp33d1k píše:Dobrý den,

Chtěl bych posilovat ale jen dome a potřeboval bych nějaký tréninkový plán .

Chci zesílit a vytvarovat celé tělo, je mi 15 .a vážím 44kg a měřím157

potřeboval bych plán ktérý by mi pomohl abych aji trošku posílil růst kostí
a zrychlil .. nemám moc nástroju jen nějaké čínky bych sehnal.. moc nerozumím výrazům ale již je studuju .. v nedávno jsem svičil ale bez plánu a jen sem tam .. pár kliků to bylo vše ale chtěl bych to změnit a budu rád když mi stím někdo pomuže

předem dík

cau,
pouze doma a s jednoruckama cele telo zesilis ale pochybuju ze dostanes nejakej slusnej objem, kterej bys pak mohl rysovat......se 44kg opravdu zatim nemas CO rysovat..
Zalezi na tvych prioritach jak moc tohle chces a pokud hodne tak si radeji udelej cas na posilovnu a doma delej s tema jednoruckama treba jen doplnkovy cviky. Dal si precti celou sekci pro zacatecniky a zkus ten trenink co ti sem hodil milosek - nemuzes hned zacit budovat objem, napred musis dobre zvladnout techniku cviku..
Jo a hlavne kdyz budes cvicit poradne zer, vsechno co uvidis, s tema tvejma kilama to je velka bida :-)

tak me napadlo ze par lidem uz by se nechtelo odpovidat jak jsem to tady cetl, je to tu porad dokola, tak jsem odpovedel ja :-) kdybych rekl nejakou blbost nebo na neco zapomnel tak me opravte :-D
"If you want to see the rainbow, you gotta put up with the rain"

Sp33d1k
Příspěvky: 7
Registrován: 11. črc 2008 10:02

Příspěvekod Sp33d1k » 11. črc 2008 12:22

jj ja teď poslední dobou fakt hodně žeru ale moc to nepomáha ale diki za pomoc

ale potreboval bych eče jednu potřeboval bych vysvětlit co to je :

zkracovačky 2x20-
zakopávání (nebo výpady) 2x12-
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12-
stahování kladky za hlavu (nebo přítahy velké činky) 2x12
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12-
tricepsové stlačování kladky 2x12-
výpony na lýtka ve stoje 2x15-20 -

Uživatelský avatar
Folis
Příspěvky: 12336
Registrován: 15. úno 2007 15:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Folis » 11. črc 2008 12:59

Sp33d1k píše:jj ja teď poslední dobou fakt hodně žeru ale moc to nepomáha ale diki za pomoc

ale potreboval bych eče jednu potřeboval bych vysvětlit co to je :

zkracovačky 2x20-
zakopávání (nebo výpady) 2x12-
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12-
stahování kladky za hlavu (nebo přítahy velké činky) 2x12
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12-
tricepsové stlačování kladky 2x12-
výpony na lýtka ve stoje 2x15-20 -


- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8
- http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8


Sp33d1k
Příspěvky: 7
Registrován: 11. črc 2008 10:02

Příspěvekod Sp33d1k » 11. črc 2008 13:10

dikiiii moc

Uživatelský avatar
Filaxis
Supporter
Příspěvky: 3705
Registrován: 5. úno 2007 22:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Filaxis » 12. črc 2008 12:17

V 14tich sa hlavne este nie je kam ponahlat - za par rokov bude hormonalne prostredie v tvojom tele ovela priaznivejsie pre trening, takze by som hlavne dbal o to, aby si mal dost zivin na rast a zdravy pohyb. Nejake to kondicne posilovanie tomu tiez urcite neublizi :wink:
Silovy trening je viac nez len dvihanie zeleza. Je to forma meditacie, filozofia, zivotny styl.


Zpět na “Cvičení doma”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti