Olaf's way to be God of aesthetic

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Olaf
Příspěvky: 3
Registrován: 15. pro 2013 15:59

Olaf's way to be God of aesthetic

Příspěvekod Olaf » 2. led 2014 20:59

Ahoj,takže pro připomenutí mým cílem je estetika(symetrie,tvar) objem sice potřebuju jak sůl(viz. fotka), ale mít 130kg a zvedat co největší váhy není mým cílem.
Věk:18 Váha 75 Výška 179

Míry:
Nadloktí: pravé 36,5 levé 36
Hrudník(max nadechnutí): 104
břicho: 77 zatnuté, 82 povolené(vubec nevím jak se to břicho měří :) )
Stehno: 58
Lýtko: 40
Vše nenapumpované

Jídelníček:
Snídaně:100g ovesných vloček,přes 150ml mléka
Svačina1:100g ovesných vloček,přes 150ml mléka
Svačina2:100g ovesných vloček,přes 150 ml mléka
Oběd:100g rýže,75g kuřecí prsa
Odpolední svačina1:100g rýže, 1 vejce
Odpolední svačina2:100g rýže,75g kuřecí prsa
Večeře:50g ovesných vloček,125g tvaroh


Sachry za den:500g=6,6g/1kg váhy
Bilkoviny za den:Rostlinne:55g,živočišné:65g,dohromady120=1,6g/kg váhy
Tuky nijak neřeším viz. fotka. :) Dokonce ten pullitr mléka co vypiju je mléko polotučné. K tem jídlům dávám nejakou tu zeleninu i ovoce. Podle chuti.
Po tréningu tam hodím rychlé cukry v podobe ovoce,popř iontáku. Na bed když je ve slevě tunák tak ho dám.
Vody vypiju takovych 6 litrů behem dne.

Doplnky:Na nic nemám prachy :) .Na vánoce jsem dostal 2 iontáky, což dám občes po treninku i při.


Trening:
Jak už jsem psal v prezentaci cvičím doma a mám pouze jednoručky.
Cvičím podle chuti,4-5krát týdně, ale z toho vetsinou 1 den hodím jen břicho. Všeho dávám 4 série a 8-12 opakování(jak u čeho).

Moje aktuální foto(pumpovačka hala bala 3 min dlouha):(možno rozkliknout)
Obrázek

Můj ideál zde:
Obrázek

Mé dotazy:
Někdo řekl že mléko shoršuje kyselost žaludku což prý má za následek horší trávení a vstřebatelnost bílkovin, je to tak?

Mám jíst nějaké ořechy (aby mely 40g tuku) na to aby tělo mělo přísun kvalitních tuků, což má mít za následek to že ho telo nebude tolik brát a ukládat?

Vadí něčemu ta jednotvárnost jídelníčku? Změny dělám zejména o víkendu ale základ zustava prakticky furt stejný. Co se týče psychické stránky tak mi to nevadí vůbec.

Stačí to množství bíklovin za den a počítáte vůbec do přijmu bílkovin ty rostlinné?

Dotazů bude mnohem více a budou i důležitější ale mám dnes tmu před očima. :) Jinak co se týče vedení tohoto vlogu tak to nebude každotréningové zapisování výkonů, to možná až budu chodit do posilky. Což se posnažím co nejdřív si na ni nějak vydělat. (Jsem z prosté rodiny) :) . Určite se ješte rozepíšu více o tréningu a o všem a budu zde dokumentovat svůj progress.Jo a vyfotit se i s nohama,zapomněl jsem na ně. :) ...Zatím ahoj:)

Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 23 hostů