Zoznam tréningov pre bojové športy

vybudujte si takovou sílu, jaké je člověk schopen

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Zoznam tréningov pre bojové športy

Příspěvekod Trian » 21. úno 2010 22:40

Zoznam tréningov pre bojové športy:

Priebežne budem dopĺňať články venované tematike bojových športov - silové a kondičné tréningy... uverejňované tu na fóre:

Obrázek

Hummer Down: Strenght (by Chad Waterbury):
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3264

Hummer Down: Endurance (by Chad Waterbury):
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3417

Strongman tréning pre zápasníkov (Josh Ashman):
http://power-sport.sk/bojove-sporty-tre ... zapasnikov

Tréningová stratégia Evandera Holyfielda:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3471

Tréning stredu tela pre bojové športy:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3475

Tréning silovej vytrvalosti:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=202

10 a půl nejlepších tipů pro bojová umění:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2502

Q&A - posilování pro sprinty a bojová umění:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=62

Výkonnostný tréning v športe (rozvoj výbušnej sily):
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.ph ... highlight=
Naposledy upravil(a) Trian dne 27. úno 2011 12:15, celkem upraveno 1 x.
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 9. pro 2010 1:05

Pekné uplatnenie strongmanských disciplín v tréningu profi MMA fightera v podaní Alistaira Overeema:

http://www.youtube.com/watch?v=QITe-8bzrH4
http://www.youtube.com/watch?v=JKT0DWLd ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=wBYYUkW4 ... re=channel
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

metiu
Příspěvky: 712
Registrován: 22. kvě 2010 11:08

Příspěvekod metiu » 9. pro 2010 13:02

Ten AO musi byt nejaky mutant, alebo co... Jak moze mat pri takej hromade svalov taku solidnu kondicku a rychlost? Sak to by sa malo vzajomne vylucovat :!:
Inak ked to raz zabali v MMA, tak moze urobit presne opacnu vec ako Pudzian a dat sa na strongmanov :)

Uživatelský avatar
joeart
Příspěvky: 1130
Registrován: 21. bře 2007 16:00
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod joeart » 14. led 2011 15:58

FP: what about bench? Bench shows who´s the strongest
Benedikt Magnusson: bench is for women…

POWER-SPORT

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 26. úno 2011 18:42

Zdar, chtel bych oslovit hlavne fightery. Mam brat na noc pomalou bilkovinu, kdyz moji hlavni prioritou bude bojovy sport a posilka 2x tydne jako doplnek ? + jeste jestli davat sacharido-proteinový koktejl jenom po posilce nebo i po kondicnim treninku ? Diky za odpovedi

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 26. úno 2011 18:45

Foresten píše:Zdar, chtel bych oslovit hlavne fightery. Mam brat na noc pomalou bilkovinu, kdyz moji hlavni prioritou bude bojovy sport a posilka 2x tydne jako doplnek ? + jeste jestli davat sacharido-proteinový koktejl jenom po posilce nebo i po kondicnim treninku ? Diky za odpovedi


Určitě dávej. A koktejl můžeš i po kondičnim tréninku. :)
"4"
Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 26. úno 2011 18:54

Diky, jeste bych potreboval zkritizovat trenink.
Po - BS
UT - Posilovna:síla - Drepy, MT, Bench, Shyby, silove premisteni - vse 3 opakovani, 5 serii
ST - Beh
CT - BS
PA - Posilka:Dynamika - ty same cviky, ale mensi vahy abych mel rezervu, ale 6 opakovani co nejrychleji, 5 serii
SO - beh
NE - volno + pivo na obid

Slo by to takhle ? :)

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 26. úno 2011 20:19

Dal bych volno ještě ve středu. Možná si budeš myslet, že to zvládneš, já si to taky vždycky myslel, ale po čase odpadneš...Takže v tu středu bych vypustil běh a odpočíval :)
"4"

Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 26. úno 2011 20:23

Tak jo, uvidim jak to budu zvladat, kdyz tak to prizpusobim jak se budu citit. Ale kondicni trenink mi neprisel nikdy tak ostrej jako silovy.. Ale jinak je to OK ne ?

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 26. úno 2011 21:28

No, možná by jsi měl zvýšit počet opakování. Protože síla je sice fajn, ale pokud s ní nevydržíš moc dlouho, tak nevim nevim...Budou ti padat ruce, v klinči to taky moc dlouho nedáš... A koukal jsi už na tréninky pro fightery, co jsou uvedený nahoře? Určitě by se ti hodily víc, protože jsou pro fightery přesně na míru :) Ale jestli chceš cvičit to svoje, tak ok... V den, kdy máš mít dynamiku, tak mrtvej tah bych asi dynamicky necvičil. Místo něj radši zařaď švihy s jednoručkou (dumbell swing) nebo trhy s jednoručkou (dumbell clean). A nejezdi teda 6 opakování, ale zvyš na 15-20...
"4"

Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 26. úno 2011 21:55

Jo cetl jsem, ale je to hodne individualni.. nekdo rika HST nekdo TBT a potom jsou ty specialni treninky pro fightery. Treba silovy trenink 10 serii s 1 opakovanim atd.. v silovem mam jasno uz jsem napsal co a jak a melo by to slapat, ale s tou dynamikou si nejsem jistej.. s poctem opakovanim jsem mel vzdycky za to, ze je to jen na objem. Ale na kickbox.blog je aj HST tak bych to videl treba takhle.
Dřepy s výskokem
Bench press
Kliky na výbušnost
Dumbbell Clean
Shyby
Kliky na bradlech
Sklapovačky se zátěží

To vse 2 serie x 20 opakovani
Mel bych tak procvicit cele telo s tim, ze opakovani pojedu co nejrichleji.
Mozna by se hodilo zaradit jeste nejake cviky jako ty cviky jako dumbell clean, ale zatim se v nich moc nevyznam, hodi se mi kazda rada :)

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 26. úno 2011 22:13

Takhle je to v pohodě. Radši to nepřeháněj. Stejně někdy musíš ty tréninky změnit, takže si to schovej na střídačku :)
"4"

Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Foresten
Příspěvky: 33
Registrován: 26. úno 2011 18:36

Příspěvekod Foresten » 26. úno 2011 23:00

Dobre uvidim, kdyz tak pridam nejaky svihovy cvik podle toho jak se budu citit.. A neexistuje nejaka svihovy/trhovy cvik na prsa ? Misto toho benche, at nejedu porad to same. Zatim jsem nic nenasel.

Uživatelský avatar
Joey_The_Lion
Příspěvky: 1946
Registrován: 18. črc 2010 11:17
Bydliště: Cheb, Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Joey_The_Lion » 27. úno 2011 8:39

Trhy s jednoručkama, nadhoz a tlak...jsou cviky na celý tělo. V tréninku pro fightery nenajdeš moc cviků, který izolujou jednu partii. Teda až na břicho...
"4"

Dear thrusters, F*CK YOU!!!

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 27. úno 2011 12:12

Nemáš to dobre rozvrhnuté...

1. Daj si celý víkend voľný (namiesto odporúčanej stredy). Vždy sa niečo prihodí, ide sa niekam na chatu, na výlet, budeš chcieť mať svätý pokoj. A za dva dni vylihovania si lepšie oddýchneš ako za 1.

2. Rozvrhnutie silového tréningu a tréningu výbušnosti - prečo to oddeľovať? Zbytočne sa preťažíš (v silovom trénigu drep + mŕtvy ťah + silové premiestnenie = dovidenia kríže).
Radšej daj do každého tréningu v posilke na zažiatok tréningu 2 výbušné cviky a potom silové cviky.

3. Kondičný tréning je ľahší ako silový tréning... Toto neviem kde si počul, alebo zažil. Riadne postavený kondičný tréning je krutá vec a nestalo sa raz, že som sa išiel po odcvičení takmer pozvracať.
Beh je neefektívny (pokiaľ niesi kondičný športovec). Zaraď radšej intervalový tréning - to je správna voľba pre fightera.
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti